Tema: Re: X20TDH problemos su EGR
Autorius: Miegapele
Data: 2010-02-22 12:05:37
kompui kai pir pofig. tik kiek supratau pas tave pats voztuvas stringa,
tuomet kompas ir mato kad negryzo ir reikalinga pozicija ir meta klaida, gal
praplovimas padetu. ir pradetu vaikscioti. o bet taciau dazniausiai prie
viso to voztuvas dar ir nesandarus buna. todel pradziai bandyciau isplauti.
o trauka dingsta nes sisi voztuvas ismetima sujungia su isiurbimu.

"jami" <ip@down.lt> skrev i melding news:hltgji$9f3$1@trimpas.omnitel.net...