Tema: Re: Zafira B salono apšvietimas
Autorius: kaiser
Data: 2015-11-04 14:06:24
Na ne visiškai UEC nuardyt, tik tą dalį su saugikliais. Ten berods 2-3
varžteliai. Pažiūrėsiu ar nėra rąsos, prapūsiu fenu ir kontaktų valiklio
purkštelsiu.

Su el.langais, galiniu valytuvu ir stiklo šildymu biški apsilochinau.
Yra kelios tuščios vietos saugiklių bloke. Tai aš tikrindamas savaitgalį
visus 33-ą saugiklį į 32 lizdą buvau įstatęs. Tuo pačiu dabar ir 125
relę ištraukiau. Kontaktai normaliai atrodo, o daugiau ką ten suprasi.
Beje, po to ar sutapimas ar ne, bet airbag lemputė vėl pradėjo degt
degimą jungiant. Bet salono apšvietimas vis dar neįsijungia atidarius duris.
Vakare reiks jungt Op-Com.