Tema: Re: Zafira B salono apšvietimas
Autorius: kef
Data: 2015-11-01 22:28:04
Butu gerai zinot ir kuris modulis keikias. Bet nesvarbu, Opelio TIS'e surast
ka kuri reiskia ne taip paprasta.
B1375 speju reiskia tai kad kad kazkuri rele ar jegos tranzas turetu but
i(is)jungtas, nors matoma atvirksciai.
B0670 - nupuso airbago lempute? Kaip del isijungimo trumpam kai ijungi
degima?
Del kitu xz.