Tema: Re: Zafira B salono apšvietimas
Autorius: kaiser
Data: 2015-11-01 16:24:14
Vakar dar paaiškėjo kad ir autopilotas nebeįsijungia. Dar visai nesenai
be problemų veikė.
Op-Com rezultatai tokie:

P0645 - <Unknown DTC>
(02)  - Present

P0704 - <Unknown DTC>
(58)  - Not present

B0670 - Airbag Telltale Circuit Malfunction
(00)  - Present

B1375 - Switched System Voltage (Ignition ON) Not Plausible with CAN Signal
(04)  - Present

B3970 - <Unknown DTC>
(00)  - Present

Anksčiau nei viena iš šių klaidų nematyta. Ypač įdomu ką B1375 klaida
reiškia.

Saugikliai lyg visi sveiki tiek priekyje, tiek gale. RECo pas mane nėra.