Tema: Re: Opel Zafyra silpnos vietos?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2015-07-26 11:15:08
Nusipirksi Zafira ir suprasi, kad bagažo gausiam vežiojimui reikia Universal
kėbulu.
Bet koks minivenas ne blogiau už Zafirą, kadangi 6 ir 7 sėdimos vietos tik
parodija. Vienok, bagažo vežiojimui ne fontanai.

o man nepatiko, kad Kauno turguj pardavėjas siūlydamas Zafira pavadino ją
tautovežiu. Nusprendžiau, kad tautovežio man nereikia.

"Jurgis"  wrote in message news:mp09fj$1qo$1@trimpas.omnitel.net...

Na, mums dar tik pirmas vaikas gresia,
bet reik bagažo vežimui, nes su bulka nekažką...

o kaina ir parametrai Zafyros patiko... :)