Tema: Re: del Merivos leambda zondo
Autorius: Zenia
Data: 2014-07-20 21:36:36
pasirodo problema katalizatoriuje, nes prijungus kompa rodo, kad abu lambda
zondai veikia.

On 2014-07-17 15:13, Zenia wrote:
> o jei nuvaziuota su ja :) 115tkm :)) ne per mazai katalizatoriui, kad
> reiktu jau keist:)

Tai gal kuro nekokybisko pateko, o gal gamintojas idejo nekoki
katalizatoriu... Siaip man vienai auto buvo pirmieji pareinancio
katalizatoriaus pozymiai prie 160tkm (parode check engine), po to
degiojo podazniai, o dar pavazinejus nebepamenu, kiek metu atgal ta
klaida maciau :-))

Audrius K.