Tema: Re: del Merivos leambda zondo
Autorius: kef
Data: 2014-07-16 15:21:09
Tai jei nedega, kodel turetu isijungt pakeitus? Gal issijungt?
Jauciu ruosies pakeist nepigia lamda kad "sutaupyt" and diagnostikos ir
pakiest/suremontuot dar ir zvakiu moduli ar ka nors tokio. Gaila 50-100
diagnostikai, ieskok ismanancio zmogaus su opcomu. Bet vertinant laiko ir
galimai klaidingu speliojimu kaina, kokiam nors Rasmite/Autodinoj/.. gali
buti pigiau...