Tema: Re: del Merivos leambda zondo
Autorius: Zenia
Data: 2014-07-16 14:19:29
tarkim jei lambda zondas kaltas, ji pakeitus isijungtu lemputes gedimas, ar
reiketu jungtis prie kompo ir nuimti klaida?

"kef"  wrote in message news:lq5e15$d4j$1@trimpas.omnitel.net...

gali buti lamda, jos laido izoliacija, gali buti nesandarumas duju ismetime,
zvakiu laidu ar modulio musimas per izoliacija i korpusa ir t.t.. Variantu
ne vienas.
Del tauriuju metalu, greiciausiai meistrai nori ispjaut ir priduot kataliza.