Tema: Re: Ka manot ?
Autorius: Tadeush
Data: 2013-08-08 21:33:50
Didelis ACIU

"esguires," <esquires@idiods.kom> wrote in message 
news:ktu4ue$h9t$1@trimpas.omnitel.net...
> jauciu visi jau uzsipiso skaityti, bet perrasineti tingiu, tai metu vis ta 
> pati:
>
> apie 203 serijos dyzelius:
>
>
>
> 1. kebulo cinkavimas pakankamai didelis (jei gerai pamenu, tai >80% 
> detaliu cinkuotos), didesniu problemu del korozijos jau nebera. bet 
> priesfeisliftiniai egzemplioriai turi toki bjauru kebulo ne tai kad 
> gedima, o greiciau ypatybe - daimleris perejo ant ekologisku vandeniniu 
> dazu, todel dazu danga ganetinai greitai sensta, pasidengia 
> mikroskopiniais itrukimais, pasidaro tokia apsiurusi. is toli ziuri - lyg 
> ir viskas ok, prieini arciau, kaip kazkokia neplauta, nors reikalas 
> visiskai ne tame. po feislifto daimleris matyt dar karta perejo ant kitu 
> dazu - vandeniniu, bet sikart padoriu. pofeisliftiniu automobiliu dazu 
> danga jau visai padori ir nusiurimo ispudzio nebesukelia.
>
>
>
> 2. varikliu om 611 (2,1 ltr., C 200 CDI, 220 CDI, 2000) ir om 612 (2,7 
> ltr., C 270 CDI) patikimumas gerokai pazenges nuo pirmuju CDI varikliu. om 
> 612 apskritai kultinis ir legendinis, laikomas praktiskai negendanciu. bet 
> visada yra visokiu bet:
>
> - bet galimas nesandarumas tarp purktuku ir galvos, i kuri nekreipiant 
> demesio (nes variklio darbas is esmes nesikeicia) viskas gali privesti iki 
> galvos keitimo (labai nesekmingu atveju).
>
> - retais atvejais gali islysti siurblio ir slegio reguliatoriaus gedimai, 
> bet masinio situ mazgu gedimo nei pas mus, nei vakaruose nesigirdi, 
> daugiau rusai skundziasi (turiu itarima, kad kaltas cia ne automobilio 
> gamintojas).
>
> - egr'o ir turbos slegio elektriniai-pneumatiniai reguliatoriai ne visada 
> suveikia, ko pasekoje variklis netenka galios ir t.t., ir pan. gedimas 
> nesunkiai ir nebrangiai salinamas, svarbu surasti zmogu, kuris remontuos, 
> o ne ant tavo automobilio mokysis.
>
>
>
> 3. jei sugalvosi, kad 3 ltr. nera per daug, tai om 642 laikomas labai 
> vykusiu varikliu. tik pas mus ju nera daug, tai galima daryti prielaida, 
> kad yra tam tikras ziniu stygius apie tai, kaip sitas variklis jauciasi 
> izenges i dideliu rida zona. rasydamas apie e-klase esu minejes, kad 
> reiketu tikrinti ismetimo kolektoru bukle (padauzyti ar tai raktu, ar 
> lengvai pastukseti plaktuku - garsas turi buti visiskai svarus, be jokiu 
> papildomu garsu, leidzianciu itarti, kad kolektorius visiskai sveikas), 
> nes jie trukineja, o atitruke fragmentai nepataisomai sugadina turbina. 
> turbina kintamos geometrijos, kaina solidi, pirkti simtais nesivolioja. 
> jei darysi diagnostika, tai kodai P2359 , 2510, 2592 bei 2616 ir ivairios 
> ju kombinacijos nieko gero situo klausimu nezada.
>
>
>
> 4. mechanines dezes superines, prie gedimu grisim 2050-2060 metais, nes 
> iki tol niekas nezinos, kas jose genda :) nesiginciju, kad imanoma ja 
> suvaryti, nes kai yra talentas, tai technika bejege. o bet gi taciau yra 
> toks isradimas kaip f**tronic, sorry, sequentronic - automatizuotas pavaru 
> perjungimas (automatine sankaba). jei dabartine automatizuota mct yra 
> greicio, ekonomiskumo ir patikimumo etalonas, tai tuometinis "pusiau 
> robotas" yra blogis gryniausia israiska.
>
>
>
> 5. bet nesuprantu ir tikriausiai niekada nesuprasiu kam perkant mercedes 
> reikia atsisakyti malonumo vazineti su taip sklandziai ir protingai 
> veikianciu 5 laipsniu automatu. mano galva deze labai gera, beda tik 
> ausinimo skyscio radiatoriuose (aktualu c 270 cdi su om 612 varikliais), 
> kuriuose prakiura dezes alyvos ausinimo kanalas ir to pasekoje tenka 
> kapitaliskai remontuoti pacia deze, hidrotransformatoriu ir, savaime 
> suprantama, pati radiatoriu. radiatoriams buvo atsaukimas, pakeisti 
> radiatoriai zymimi baltu plastikiniu tasku, pakeistus radiatoriu problemos 
> pasikartojimas nestebimas. kartais del tarpiniu susklinejimo (o tai, deja, 
> atsitinka dazniau negu noretusi) sumirksta dezes valdymo blokas, del to 
> deze pradeda kvailioti, neretai prieina iki avarinio rezimo isijungimo 
> (variklio sukiai ribojami su visomis pasekmemis). vaistas nepamirsti 
> pasiziureti ar nerasoja deze per siules, esant pozymiu - sandarinimas. dar 
> momentas - kad ir ka sakytu vasios (net jei jie dirba silberauto), dezes 
> alyva yra _keiciama_ (intervalas 60K km). mercedes is pradziu irgi 
> tvirtino, kad alyvos keisto nereikia, bet 2009 metais persigalvojo ir 
> wis'o atnaujinime parase "keiskit alyva ble!" , tik ne visi vasios tai 
> zino. reguliariai keiciant dezes alyva (ir filtrus!) didesniu problemu 
> nepasitaiko. bet velgi, pastaba apie talenta galioja ir automatams. del 
> 7G-tronic'o nebuciau toks tikras - labai jautri alyvos kokybei ir keitimo 
> intervalui deze, plius neturim dar daug ziniu apie sitas dezes.
>
>
>
> 6. pakaba labai patikima, jei automobilis eksploatuojamas ne zvyrkeliuose 
> ir ne pramoniniuose rajonuose, tai remonta dazniau nei kas 100'000 
> isivaizduoju sunkiai. yra keletas mazgu, i kuriuos reikia atkreipti demesi 
> (pvz. stabilizatoriu ivores ir priekiniu amortizatoriu atramos), bet ir 
> jos tarnauja ilgai bei laimingai, o keitimas nera brangus. vairo 
> mechanizmas, skirtingai nuo senesniu modeliu, pazenges patikimumo prasme, 
> traukiu antgaliu nelaikau kazkokiu dideliu gedimu, juolab, kad keiciamo 
> jie prasosi ne pernelyg daznai. idomus faktas, kad konstrukciskai pakaba 
> didele dalimi 201 serijos, kas tikrai nera priekaistas, greiciau jau 
> pagyrimas.
>
>
>
> 7. elektra... nelengvas klausimas. yra toks daiktas kaip SAM - blokas, 
> kuris valdo puse elektrines komforto irangos pradedant kontroliniais 
> prietaisais ir baigiant uzraktais. pasireiskia pvz. neteisingais 
> parodymais (degalu kiekio, ausinimo skyscio temperaturos, lempu gedimo 
> indikacijos ir pan.) ir baigiant piktybiniu bagazines neatidarymo, nes 
> jam, matote, atrodo, kad bagazine ir taip atidaryta. buna, kad ta pati 
> sako galiniu duru daviklis, bet idomiausiai pasireiskia, kai ta pati sako 
> kapoto daviklis, nes tada neveikia valytuvai. dar reiketu pracekinti kaip 
> jauciasi kabelis nuo akumuliatoriaus iki variklio skyriaus, nes jis 
> neretai duoda nutekejima. anstyvuosiuose egzemplioriuose budavo toks 
> fintas - jei neuzgesta comand grotuvas, reiskia trumpina sedyniu valdymas 
> (cia kaip pas pofeisliftinius w201 benzinus - jei neveikia tachometras, 
> zinok, kad neveikia ir variklio ausinimo ventiliatorius, toks idomus budas 
> pranesti apie gedima vairuotojui). vistik bene bjauriausias dalykas, kai 
> FBS'as ima ir neatpazista uzvedimo rakto. durys atsidaro, uzsidaro, langai 
> nuo rakto kilnojasi, stoglangis uzsidaro (visa tai valdo SAM'as), o 
> uzsivesti be sansu. reikia perristi raktus. SAM'o gedimai budingi 
> priesfeisliftiniams egzemplioriams, FBS - kaip pasiseks.
>
>
>
> 8. nzn ar verta iskirti, bet dalykas apie kuri tenka girdeti ir realiai 
> uzknisa, ypac musu salygomis - kazkaip suknistai sugalvotas ventiliacijos 
> srautu valdymo mechanizmas, kurio traukes su laiku neatlaiko ir sklendes 
> pradeda valdytis kaip pasiseks. detaliu sanaudos kokiu 10 litu, laiko ir 
> nervu - per akis, nes tai jau nebe 1980 metai, kai konsole nusiimdavo per 
> 5 minutes. su salyga, kad dirbsi uzsimerkes. bet sutvarkius galima 
> tiketis, kad per eksploatacijos laikotarpi kisti ranku nebereikes.
>
>
>
> 9. saugumas aukstumoje, ypac klases kontekste. nekalbant apie tai, kad 
> prisirinko n zvaigzdziu uz pesciuju sauguma ir visokias signalizacijas 
> apie neprisegtus dirzus, modelis gausiai saugus - n pagalviu, pre-safe 
> prototipas, dvieju lygiu airbagai ir t.t., ir pan. manekenai piesinukuose, 
> kur zymimi galimi suzalojimai, beveik zali.
>
>
>
> 10. ergonomika - aukstumoje. taip, mygtuku gal daugoka, bet, imho, svarbu, 
> kad viska gali lengvai ijungti, isjungti ar perjungti. viskas yra ten, kur 
> turi buti, lengvai pasiekiama, protinga isdestyta, naudotis patogu, 
> priprasti lengva. galiu palyginti su toyota, opel, vw, mitsbishi, honda 
> poziuriu i ergonomika - mercedes lenkia visus (artimiausiu konkurentu bmw 
> ir lexus komentuoti negaliu, nors ir teko prasivaziuoti tos pacios klases 
> modeliais, bet tik labai trumpai). akustinis komfortas gerame lygyje, 
> mercedes, skirtingai nuo japonu, matyt nemane savo automobilius esant 
> tokius gerus, kad jiems garso izoliacijos net nereikia :) bagazine labai 
> teisinga, gal ne talpiausia klaseje, bet uz isplanavima pliusas (na tai ne 
> naujiena mercedesams).
>
>
>
> apie dizaina nerasau, tai labai subjektyvu. daugiau net nezinau ka cia 
> pamineti. na nera blogas kompaktas, jei kalba eina apie pofeisliftini. 
> sakykim taip - mechanine puse dziugina, elektrine nelabai (nors viska 
> susumavus iki 5 metu automobiliu tarpe pagal gedimu skaiciu jis laikesi 
> paciame saraso virsuje, bet matyt skirtingai nuo senesniu mercedes, kurie 
> begant metams pozicijas tik gerindavo, amzius jam ne i nauda). vistik 204 
> serija buvo kad ir paprastas automobilis, bet zingsnis i prieki. matyt 
> niekam nebus naujiena, jei pasakysiu, kad laikmecio kontekste iki 201 
> serijos 203-iasis nepritempe ne pro kur - pirma c-klase uz trecia auksciau 
> visa galva.
>
>
>
>
>
> P.S. apie 1.8 K variklius (M271):
>
>
>
> m271 variklis turi toki neretai pasitaikanti defekta kaip karterio 
> ventiliacijos sistemos hermetiskumo pazeidimas, ko pasekoje oras 
> isiurbiamas apeinant matuoklius ir variklis pradeda dirbti nestabiliai, 
> cia traukia, cia jau nebe, sunkiai vedasi ir t.t. (salinama keiciant 
> zarna, jungiancia karterio ventiliacijos sistema su oro filtro deze). 
> beje, kitos gumines oro isiurbimo sistemos detales irgi reikalauja 
> demesio, nes panasus gedimas gali pasitaikyti bet kurioje is ju, tik gal 
> ne taip daznai kaip karterio ventiliavime. perkant verta apziureti 
> alsuoklius ir alyvos keitimo anga, jei jie tepaluoti, visai gali buti, kad 
> pradeda uzsikisineti alyvos cirkuliavimo sistema, o tai su laiku prives 
> prie alyvos istaskymo per paminetas angas su visomis pasekmemis 
> (nestebima, jei naudojamos geros alyvos ir laikomasi keitimo intervalu). 
> atskirai reikia pamineti tai, kad silpnokos grandines, kuriu susidevejimo 
> zenklai atskirais atvejais pasirodo pradedant 60'000 km (nors gali 
> sekmingai atlaikyti ir jai skirtus 200'000). pasekme nestabilus darbas, 
> sunkesnis ir/arba truksmingas uzvedimas, o ignoruojant susidevejimo 
> zenklus - variklio remontas. taip pat greitokai dyla zvaigzdutes, bet 
> velgi, ne 100% atveju, taciau perkant pasitikrinti verta. dar vienas 
> idomus nesklandumas: nuodegomis apsinesus voztuvams, spyruokles nebesugeba 
> ju uzdaryti ir voztuvai "pakimba" (paprastai tai pasireiskia galios 
> praradimu vaziuojant dideliais greiciais, nestabiliu darbu ir variklio 
> kontrolines lempos uzsidegimu). prevencija - nenaudoti neaiskaus benzino, 
> ilgai nesildyti variklio ziema ir uzsivedus vaziuoti iskart, kartais 
> prasinesti aukstais sukiais, ypac jei vazinejama trumpais atstumais. 
> seniausiuose m271 varikliuose panasus simptomai imanomi del ganetinai 
> greitai besidevinciu voztuvu kreipianciuju, tik cia paminetos prevencijos 
> priemones nepades, nes nuo dilimo jos nesaugo.
>
>
>
> "Tadeush" <Tadeush@banga.org> wrote in message 
> news:ktrgos$ulp$1@trimpas.omnitel.net...
>> http://www.autogidas.lt/mercedes-benz-c-270-w202-cdi-avantgarde-sedanas-2001-0125159406.html
>> http://www.autogidas.lt/mercedes-benz-c-270-w202-cdi-sedanas-2001-0125006502.html
>>
>> Tokie butent domina, o cia kokie skaitos modeliai ?
>>
>>
>
>