Tema: Re: MB W124 320TE
Autorius: esquir.es
Data: 2012-07-19 19:37:35
1. universalas butu S124.
2. "suns koja". tik kuo ji sportine?
3. viskas gali kainuoti, bet kodel ji turetu pabirti, jei yra tvarkinga ir
teisingai eksploatuojama?
4. tada neimciau. bent jau del to, kad deze mechanine. nebent kebulas tiek
geras, kad negaila keisti deze.
5. ar vertas 2000 pinigu - dar vienas... gudrus klausimas. na aisku
nevertas, nes variklis ne v8!