Tema: Re: MB W124 320TE
Autorius: No name
Data: 2012-07-19 14:40:54
1. taip tai universalas. gal ta "T" raide ne ten ipaisiau arba ji ne ta pati
reiskia, ka as pagalvojau :)
2. nesu labai apsisvietes siame reikale, bet kaip ta deze vadinasi, kur
pirmas begis jungiasi i apacia? jei VIN jos nerodo, tai turbut jau vokiski
burtininkai bus rankas prikise?
3. klausimas buvo konkreciai auksciau minetai dezei, nes kiek kazkada esu
girdejes, tai ji kainuot gali brangiau nei visa masina, bet vel gi nesu del
to tikras, tai ir klausiu...
4. vaziavimas pagrinde darbas - namai, kartais zvejyba ar sodyba. bagazines
turis reikalingas ne cementui, o vaiko rakandams :)

siaip idomu ar vertas sitas automobilis kokiu 2000 europietisku pinigu?
(rida niekingai maza 270kkm, kebulas lyg ir neperpuves)

"esquir.es" <esquires@idiods.kom> wrote in message
> 1. vin sako, kad tai universalas, o tu rasai, kad sedanas. yra apie ka
> pagalvoti.
> 2. nera siame automobilyje sportines dezes.
> 3. klausimas "kaip pw120 varikliai?" ne kvailas? apie tave dominanti
> mercedes: pabyres kas? kokia kiekvieno mazgo, kurio pabyrejimo tikimybe
> tave domina, bukle? kaip eksploatuosi?
> 4. jei maloniam taip, kaip as tai suprantu, tada i bukle, bukle, bukle ir
> dar siek tiek i komplektacija. vertindamas bukle ziuri i kebula, kebula,
> kebula ir dar siek tiek i kebula. o jei maloniam su tona cemento, tai tada
> [...]
>>> 2. koks skirtumas kaip su dezem, kuriu sitame automobilyje nera?
>>> 3. saziningai: kvailas klausimas.