Tema: Re: Kaip veikia dyzeliniai varikliai
Autorius: Sail
Data: 2014-03-03 13:31:11
Siaip teorija skamba mazdaug taip - jei interkulery tepalas, tai leidzia per 
turbina.

Senu varikliu isejimas is turbinos skaityk visada apsisikes tepalu, bet jei 
tepalas nyksta proto ribose, tai dedamas bybis ant to reikalo, tiesiog 
papildai ir tiek.

Turbina galima ukiskai patikrint, kiek ji dar gyva. Jei sparnuote per daug 
nekliba, tai dar galima tiket kad daugmaz dar ok. Buna kliba net tiek, kad 
pradeda liest korpusa, cia jau zopa, reik tvarkyt. Netvarkant gresia 
variklio mirtim, tokia idomia, kai turbina pradeda varyt tepalo tiek, kad 
variklis dirba ne ant saliaros, o ant tepalo ir nevaldomai didina 
apsisiukimus. Jutube manau rastum filmuotos medziagos apie tokius atvejus.

EGR'as siaip galios nekelia, cia gamtos saugotoju isradimas.

"Windozas" <Windozas@gmail.com> wrote in message 
news:lf1mdb$pg5$1@trimpas.omnitel.net...
> Siaip EGR dregnas, per ji panasu kad kartais purskia kazka panasaus I 
> tepala. Salimais EGR yra slanga kuri ateina nuo intercoolerio, ji 
> aprasojus, bet nu neatrodo tiek slapia kad ja butu tiek nubege. Nes nu ne 
> bala, bet keletas lasu nukrite.. speciau 1-2ml.
>
> Nekazka suprantu, bet as isivaizduoju, kad ismetamosios dujos is cilindru 
> eina I turba, is ten I duslerka ir laukan. Turba toks daigtas kuri suka 
> ismetamosios dujos ir tuo paciu ji besisukdama traukia/pucia ora I 
> paemima. Kad oras is turbos nebut baisiai karstas, jis eina per 
> intercooleri ir taip atvesinamas. EGR toks daigtas kuris dali ismetamuju 
> duju nupyzdina ir paleidzia I oro paemima jau uz intercoolerio (kokia to 
> prasme as nesuprantu, bet tai kazkaip pakelia galia...). Tik nezinau EGR 
> ima dujas uz turbos ar pries? Jei uz turbot, tai jei turba leidzia tepala, 
> tai ruksta dumas is duslerkes, ir dalis to tepalo per EGR pareina I 
> paemima, ir del to ten visur viskas tepaluota... Bet jei EGR ima dujas 
> pries turba, tai as nesuprantu kaip dirbandcio variklio ismetamosiose 
> dujose ir po to atitinkamai EGR gali buti kokio nors skyscio... Ar 
> apskritai nusisnekejau?
>
>
>
> "Dainiushas"  parašė naujienų news:levsbd$rfi$2@trimpas.omnitel.net...
>
> o į duslę irgi per kažkur privarva, kad dūmai rūksta?
>
>
> On 2014.03.02 14:49, Fanas wrote:
>> 5w30 su 5w40 gal nereiktu maisyt, bet is esmes blogiau but neturetu.
>> kai variklis nuvaziaves 300km, tepalo parasojimai kazkur yra px.
>> Interkuleris apacioj ane? Tai ziurek, gal kitur leidzia ir atbega kokiu
>> slangos pavirsium ir lasa ties ten tiesiog.
>>
>> "Windozas" <Windozas@gmail.com> parašė naujienų
>> news:lesns2$jl8$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Prasivaziavau ilgesni atstuma, mazeja alyva. Idomiausia kad prie
>>> intercoolerio radiatoriaus kampo po nakties radau pavarvejima. Kaip
>>> taip gali but? per intercooleri juk tik oras eina? is kur ten gali but
>>> tepalo? Dar pastebeta kad EGR lyg dregnas, tepaluotas, bet ten juk
>>> ismetamos dujos. Lyg pagal logika, tai is turbinos gali begt tepalas i
>>> oro padavima? ar ne? Bet tokiu atveju vaziuojant paspaudus, kai turba
>>> dirba, neturetu but debesis dumu? Dar turiu pasakyt kad isigijus
>>> tepalas nemazejo, ir dumu nepastebeta, kadangi neradau info nei kas
>>> nei kada buvo keista, tai pakeiciau ir supyliau 5w30. Gali but kad per
>>> skysta supyliau i sena varinkeli? Dapylinet to paties gamintojo 5w40
>>> racijos yra ar belekoks maisymas lygus variklio gadinimui?
>>>
>>> "Windozas"  parašė naujienų news:lei1jd$h28$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Tiriamas objektas yra mazda6 03' 2.0D 100kw
>>>
>>> Priesistore:
>>> Prie salciu nesikure ir nedirbo ant laisvu. Sylant orui, kurimosi
>>> problema
>>> beveik isnyko. Bet ant laisvu padirbus uzgesdavo. Po uzgesimo kurdavosi
>>> sunkiai. Spejau kad kuras neteisingas, pripyliau antigelio... rezultate
>>> iskart vos uzsikure, vargais negalais datraukiau iki serviso kur buvo
>>> pakeistas kuro filtras. Po filtro pakeitimo ir kuro bako pripildymo
>>> sklidinai vaziavo pakenciamai. Laikas nuo laiko uzgesdavo ant laisvu,
>>> po ko
>>> sekdavo sunkesnis kurimasis, bet kuresi... Sumazejus kuro bako
>>> turiniui iki
>>> ketvirtadalio, apciuopiamai sumazejo trauka, padaznejo gesimai ir
>>> pasunkejo
>>> kurimasis. Sumazejus kuro bako turiniui iki ~20% masina nebesikuria.
>>> Bambaliu atnesti papildomi 5ltr kuro situacijos nepakeite.
>>>
>>> Paaiskinkit prasau kaip veikia dyzeliniai varikliai.
>>> Ar gali nesikurimas buti sugedusio EGR voztuvo pasekme? as kazkaip buvau
>>> isitikines kad EGR tik galiai itakos turi, o kurimasis kaip ir ne prie
>>> ko.
>>> Kaip veikia SCV voztuvas, as suprantu kad jis laisvas apsukas
>>> priziuri. Ar
>>> gali jis tai veikt - tai neveikt? ar jo neveikimas gali itakoti 
>>> kurimasi?
>>> kaip isbandyt ar veikia?
>>> Ant kuro filtro tvirtinimo radau mechanine pompa, ja maigant kuras pro
>>> isejimo anga purskia kaip pasiutes. ar to pakanka manyti kad su kuro
>>> filtru
>>> viskas gerai ir jis neuzsikises?
>>> Ar gali taip but kad kuro kiekis bake itakotu variklio darba, ta
>>> prasme ar
>>> gali but kad penktadalis bako yra nedegus skystis ir jis patenka I 
>>> varkli
>>> tik kai kuras eina I pabaiga?
>>>
>>> Ka dar paprastai buitiskai ar bent be dideliu investiciju butu galima
>>> ismeginti/patikrint/atmest? manau dyzelistam nuvaryt atiduot visada
>>> spesiu.
>>>
>>> Mastau istraukt visa esama kura bake, gal turit gudriu pasiulymu kaip 
>>> tai
>>> padaryt? galeciau per ta kuro filtro pumpa maigyt, bet bijau kad po 
>>> antro
>>> litro keiktis pradeciau :D
>>
>