Tema: Re: Kaip veikia dyzeliniai varikliai
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-03-02 20:13:01
o į duslę irgi per kažkur privarva, kad dūmai rūksta?


On 2014.03.02 14:49, Fanas wrote:
> 5w30 su 5w40 gal nereiktu maisyt, bet is esmes blogiau but neturetu.
> kai variklis nuvaziaves 300km, tepalo parasojimai kazkur yra px.
> Interkuleris apacioj ane? Tai ziurek, gal kitur leidzia ir atbega kokiu
> slangos pavirsium ir lasa ties ten tiesiog.
>
> "Windozas" <Windozas@gmail.com> parašė naujienų
> news:lesns2$jl8$1@trimpas.omnitel.net...
>> Prasivaziavau ilgesni atstuma, mazeja alyva. Idomiausia kad prie
>> intercoolerio radiatoriaus kampo po nakties radau pavarvejima. Kaip
>> taip gali but? per intercooleri juk tik oras eina? is kur ten gali but
>> tepalo? Dar pastebeta kad EGR lyg dregnas, tepaluotas, bet ten juk
>> ismetamos dujos. Lyg pagal logika, tai is turbinos gali begt tepalas i
>> oro padavima? ar ne? Bet tokiu atveju vaziuojant paspaudus, kai turba
>> dirba, neturetu but debesis dumu? Dar turiu pasakyt kad isigijus
>> tepalas nemazejo, ir dumu nepastebeta, kadangi neradau info nei kas
>> nei kada buvo keista, tai pakeiciau ir supyliau 5w30. Gali but kad per
>> skysta supyliau i sena varinkeli? Dapylinet to paties gamintojo 5w40
>> racijos yra ar belekoks maisymas lygus variklio gadinimui?
>>
>> "Windozas"  parašė naujienų news:lei1jd$h28$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Tiriamas objektas yra mazda6 03' 2.0D 100kw
>>
>> Priesistore:
>> Prie salciu nesikure ir nedirbo ant laisvu. Sylant orui, kurimosi
>> problema
>> beveik isnyko. Bet ant laisvu padirbus uzgesdavo. Po uzgesimo kurdavosi
>> sunkiai. Spejau kad kuras neteisingas, pripyliau antigelio... rezultate
>> iskart vos uzsikure, vargais negalais datraukiau iki serviso kur buvo
>> pakeistas kuro filtras. Po filtro pakeitimo ir kuro bako pripildymo
>> sklidinai vaziavo pakenciamai. Laikas nuo laiko uzgesdavo ant laisvu,
>> po ko
>> sekdavo sunkesnis kurimasis, bet kuresi... Sumazejus kuro bako
>> turiniui iki
>> ketvirtadalio, apciuopiamai sumazejo trauka, padaznejo gesimai ir
>> pasunkejo
>> kurimasis. Sumazejus kuro bako turiniui iki ~20% masina nebesikuria.
>> Bambaliu atnesti papildomi 5ltr kuro situacijos nepakeite.
>>
>> Paaiskinkit prasau kaip veikia dyzeliniai varikliai.
>> Ar gali nesikurimas buti sugedusio EGR voztuvo pasekme? as kazkaip buvau
>> isitikines kad EGR tik galiai itakos turi, o kurimasis kaip ir ne prie
>> ko.
>> Kaip veikia SCV voztuvas, as suprantu kad jis laisvas apsukas
>> priziuri. Ar
>> gali jis tai veikt - tai neveikt? ar jo neveikimas gali itakoti kurimasi?
>> kaip isbandyt ar veikia?
>> Ant kuro filtro tvirtinimo radau mechanine pompa, ja maigant kuras pro
>> isejimo anga purskia kaip pasiutes. ar to pakanka manyti kad su kuro
>> filtru
>> viskas gerai ir jis neuzsikises?
>> Ar gali taip but kad kuro kiekis bake itakotu variklio darba, ta
>> prasme ar
>> gali but kad penktadalis bako yra nedegus skystis ir jis patenka I varkli
>> tik kai kuras eina I pabaiga?
>>
>> Ka dar paprastai buitiskai ar bent be dideliu investiciju butu galima
>> ismeginti/patikrint/atmest? manau dyzelistam nuvaryt atiduot visada
>> spesiu.
>>
>> Mastau istraukt visa esama kura bake, gal turit gudriu pasiulymu kaip tai
>> padaryt? galeciau per ta kuro filtro pumpa maigyt, bet bijau kad po antro
>> litro keiktis pradeciau :D
>