Tema: Re: Kaip veikia dyzeliniai varikliai
Autorius: Fanas
Data: 2014-03-02 14:49:40
5w30 su 5w40 gal nereiktu maisyt, bet is esmes blogiau but neturetu.
kai variklis nuvaziaves 300km, tepalo parasojimai kazkur yra px.
Interkuleris apacioj ane? Tai ziurek, gal kitur leidzia ir atbega kokiu 
slangos pavirsium ir lasa ties ten tiesiog.

"Windozas" <Windozas@gmail.com> parašė naujienų 
news:lesns2$jl8$1@trimpas.omnitel.net...
> Prasivaziavau ilgesni atstuma, mazeja alyva. Idomiausia kad prie 
> intercoolerio radiatoriaus kampo po nakties radau pavarvejima. Kaip taip 
> gali but? per intercooleri juk tik oras eina? is kur ten gali but tepalo? 
> Dar pastebeta kad EGR lyg dregnas, tepaluotas, bet ten juk ismetamos 
> dujos. Lyg pagal logika, tai is turbinos gali begt tepalas i oro padavima? 
> ar ne? Bet tokiu atveju vaziuojant paspaudus, kai turba dirba, neturetu 
> but debesis dumu? Dar turiu pasakyt kad isigijus tepalas nemazejo, ir dumu 
> nepastebeta, kadangi neradau info nei kas nei kada buvo keista, tai 
> pakeiciau ir supyliau 5w30. Gali but kad per skysta supyliau i sena 
> varinkeli? Dapylinet to paties gamintojo 5w40 racijos yra ar belekoks 
> maisymas lygus variklio gadinimui?
>
> "Windozas"  parašė naujienų news:lei1jd$h28$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Tiriamas objektas yra mazda6 03' 2.0D 100kw
>
> Priesistore:
> Prie salciu nesikure ir nedirbo ant laisvu. Sylant orui, kurimosi problema
> beveik isnyko. Bet ant laisvu padirbus uzgesdavo. Po uzgesimo kurdavosi
> sunkiai. Spejau kad kuras neteisingas, pripyliau antigelio... rezultate
> iskart vos uzsikure, vargais negalais datraukiau iki serviso kur buvo
> pakeistas kuro filtras. Po filtro pakeitimo ir kuro bako pripildymo
> sklidinai vaziavo pakenciamai. Laikas nuo laiko uzgesdavo ant laisvu, po 
> ko
> sekdavo sunkesnis kurimasis, bet kuresi... Sumazejus kuro bako turiniui 
> iki
> ketvirtadalio, apciuopiamai sumazejo trauka, padaznejo gesimai ir 
> pasunkejo
> kurimasis. Sumazejus kuro bako turiniui iki ~20% masina nebesikuria.
> Bambaliu atnesti papildomi 5ltr kuro situacijos nepakeite.
>
> Paaiskinkit prasau kaip veikia dyzeliniai varikliai.
> Ar gali nesikurimas buti sugedusio EGR voztuvo pasekme? as kazkaip buvau
> isitikines kad EGR tik galiai itakos turi, o kurimasis kaip ir ne prie ko.
> Kaip veikia SCV voztuvas, as suprantu kad jis laisvas apsukas priziuri. Ar
> gali jis tai veikt - tai neveikt? ar jo neveikimas gali itakoti kurimasi?
> kaip isbandyt ar veikia?
> Ant kuro filtro tvirtinimo radau mechanine pompa, ja maigant kuras pro
> isejimo anga purskia kaip pasiutes. ar to pakanka manyti kad su kuro 
> filtru
> viskas gerai ir jis neuzsikises?
> Ar gali taip but kad kuro kiekis bake itakotu variklio darba, ta prasme ar
> gali but kad penktadalis bako yra nedegus skystis ir jis patenka I varkli
> tik kai kuras eina I pabaiga?
>
> Ka dar paprastai buitiskai ar bent be dideliu investiciju butu galima
> ismeginti/patikrint/atmest? manau dyzelistam nuvaryt atiduot visada 
> spesiu.
>
> Mastau istraukt visa esama kura bake, gal turit gudriu pasiulymu kaip tai
> padaryt? galeciau per ta kuro filtro pumpa maigyt, bet bijau kad po antro
> litro keiktis pradeciau :D