Tema: Re: Kaip veikia dyzeliniai varikliai
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-02-27 16:21:33
ką tu ten nusipirkai? :D

Kuro filtras OK, salerka ne su oru eina?

Beje, ten suodžių filtras lyg turėtų būt... kaip ten yra su juo?


On 2014.02.27 15:46, Windozas wrote:
> Nu ka as zinau, rodo fuel rail pressure barais, skaitine ir grafine
> forma. nors cia gal ne tas pac?
>
> Prasiardzius apsaugas ir numovus laidus isaiskejo kad starteri
> paleidziantis kontaktas apsioksidaves, nuvalius, starteris toliau
> sekmingai veikia :)
>
> Del SCV panasu kad Vitas buvo teisus. ACIU, lieku skoloj alaus :) Jau
> nupirkau ir idejau nauja, kol kas kuriasi, vaziuoja, negesta :)
>
> Jei uzkurus ir pergazavus meta balta duma, tai cia kokio skyscio
> uzsipirkt ir laukt kol trukt prades?
>
>
> "Vitas"  parašė naujienų news:lekmj9$mic$1@trimpas.omnitel.net...
>
> šitas tai iš esmės netinka, nes tarp jo galimų atvaizduoti parametrų net
> nėra nieko kas susiję su common railo slėgiu, starteriu, ar imobilaizeriu:
> http://en.wikipedia.org/wiki/OBD-II_PIDs
>
>
>
>
>> rimto neturiu, bet turiu BT kur su androidu draugauja ir naudoju OBD
>> car doctor. ne stebuklas bet klaidas ir parametrus pagrindinius rodo.
>>
>> "Vitas"  parašė naujienų news:lekkqj$kv9$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> na nzn, jau reiktų su kompu gal pasijungti ir pažiūreti...
>>
>>
>>> ne, akumai trys paruosti sitam reikalui :)), visi 12.3-12.7 turi
>>> sukt, sukeiciau akumus del visa ko, bet tai rezultato nedave.
>>> Kazkokia "prieblandos zona", bet kaip visada as pats kaltas :)
>>