Tema: Re: Kaip veikia dyzeliniai varikliai
Autorius: Windozas
Data: 2014-02-26 10:32:30
Nemeginau, mintis gera ka reiktu ismegint :) aciu :)

"Vitas"  parašė naujienų news:lek8n9$8bg$1@trimpas.omnitel.net...

Taigi susitarei, kad šrotas duos pamėginimui tą vožtuvą tai ir pamatysi.
Šiaip neesu tikras, bet man rodos turėtų vestis ir visai atjungus jį. Nebent
padaužei per jį dabar trumpina kur nors viduje, tada nzn. Mėginai sukti
starteriu atjungęs jį visai?