Vadinamas SCV vožtuvas reguliuoja kuro slėgį common raile, bei kuro gražinimą atgal į baką. Kai vožtuvas pradeda gesti, daugiau kuro grįžta atgal į baką, common raile per mažas slėgis ir variklis gesta. Pradžioje ant laisvų apsukų, veliau jau ir trauka sumažėja. Gali ir visai nesivesti. EGR'as šiuo atveju visai ne prie ko. http://www.dieselinjectorsuk.co.uk/fuel-pressure-regulator-valves/ Tavo mazdai tiktų toksai: http://www.dyzeliukas.lt/home/17-denso-scv-294009-0120.html > Paaiskinkit prasau kaip veikia dyzeliniai varikliai. > Ar gali nesikurimas buti sugedusio EGR voztuvo pasekme? as kazkaip buvau > isitikines kad EGR tik galiai itakos turi, o kurimasis kaip ir ne prie ko. > Kaip veikia SCV voztuvas, as suprantu kad jis laisvas apsukas priziuri. Ar > gali jis tai veikt - tai neveikt? ar jo neveikimas gali itakoti kurimasi? > kaip isbandyt ar veikia? > Ant kuro filtro tvirtinimo radau mechanine pompa, ja maigant kuras pro > isejimo anga purskia kaip pasiutes. ar to pakanka manyti kad su kuro > filtru viskas gerai ir jis neuzsikises? > Ar gali taip but kad kuro kiekis bake itakotu variklio darba, ta prasme ar > gali but kad penktadalis bako yra nedegus skystis ir jis patenka I varkli > tik kai kuras eina I pabaiga? > > Ka dar paprastai buitiskai ar bent be dideliu investiciju butu galima > ismeginti/patikrint/atmest? manau dyzelistam nuvaryt atiduot visada > spesiu. > > Mastau istraukt visa esama kura bake, gal turit gudriu pasiulymu kaip tai > padaryt? galeciau per ta kuro filtro pumpa maigyt, bet bijau kad po antro > litro keiktis pradeciau :D >