Tema: Re: Kaip veikia dyzeliniai varikliai
Autorius: Vitas
Data: 2014-02-25 15:03:28
Vadinamas SCV vožtuvas reguliuoja kuro slėgį common raile, bei kuro 
gražinimą atgal į baką. Kai vožtuvas pradeda gesti, daugiau kuro grįžta 
atgal į baką, common raile per mažas slėgis ir variklis gesta. Pradžioje ant 
laisvų apsukų, veliau jau ir trauka sumažėja. Gali ir visai nesivesti. 
EGR'as šiuo atveju visai ne prie ko.
http://www.dieselinjectorsuk.co.uk/fuel-pressure-regulator-valves/

Tavo mazdai tiktų toksai:
http://www.dyzeliukas.lt/home/17-denso-scv-294009-0120.html




> Paaiskinkit prasau kaip veikia dyzeliniai varikliai.
> Ar gali nesikurimas buti sugedusio EGR voztuvo pasekme? as kazkaip buvau 
> isitikines kad EGR tik galiai itakos turi, o kurimasis kaip ir ne prie ko.
> Kaip veikia SCV voztuvas, as suprantu kad jis laisvas apsukas priziuri. Ar 
> gali jis tai veikt - tai neveikt? ar jo neveikimas gali itakoti kurimasi? 
> kaip isbandyt ar veikia?
> Ant kuro filtro tvirtinimo radau mechanine pompa, ja maigant kuras pro 
> isejimo anga purskia kaip pasiutes. ar to pakanka manyti kad su kuro 
> filtru viskas gerai ir jis neuzsikises?
> Ar gali taip but kad kuro kiekis bake itakotu variklio darba, ta prasme ar 
> gali but kad penktadalis bako yra nedegus skystis ir jis patenka I varkli 
> tik kai kuras eina I pabaiga?
>
> Ka dar paprastai buitiskai ar bent be dideliu investiciju butu galima 
> ismeginti/patikrint/atmest? manau dyzelistam nuvaryt atiduot visada 
> spesiu.
>
> Mastau istraukt visa esama kura bake, gal turit gudriu pasiulymu kaip tai 
> padaryt? galeciau per ta kuro filtro pumpa maigyt, bet bijau kad po antro 
> litro keiktis pradeciau :D
>