Tema: Re: Foto 99,5 KB
Autorius: Windozas
Data: 2014-02-02 11:16:51
Siaip sunku patiket, bet lempuciu grudinimas apciuopiamai padeda. Tas
"grudinimas" pasak kaikuriu pardaveju nereikalingas, bet kaikuriu lempuciu
pakuotese nupiestas, man asmeniskai primena lietaus soki, bet "susokus"
astrai ta H7 jau netoli du metai nekeitem, kai negrudinant kas 3 men teko
keist. lempos gamintojo ir pardavejo nekeitem, kaina ~15lt tai turbut
kazkoks kinietukas...
Avensiui sitas lemputes keiciam kartu su tepalais :) tiksliau keiciant
tepalus I ta pacia saskaita paimam dvi lempas, tai iki sekancio tepalu
keitimo kaip tik abi ir susinaudoja.

"FwsA"  parašė naujienų news:lcct2r$amk$1@trimpas.omnitel.net...

Masina turiu tik nuo gruodzio pradzios, artai lapkricio pabaigos, tai va
viena jau perdegus... Maciau forume zmones dedasi dienos lempas, kad
nedegint trumpuju. Gal visai ir gerai?
Gedas