Tema: Re: Toyota Carina E diagnostika
Autorius: 4r
Data: 2013-06-10 12:32:55
klaidos kodas 34 rodo kad sugedo ABS speed sensorius.

MALFUNCTION AT LEFT REAR SPEED SENSOR SIGNAL

ok as ji pakeisiu ir lempute uzges, bet turbut stabdymo netolygumas
neisnyks.

gal galite patarti talkovu meistru vilniuje, kad pasakytu kas konkreciai
sugedo ir ka reiktu pakeisti.

daabr esama situacijas, bugnai, tvarkingi, kaladeles tvarkingos, taciau
vistiek netolygiai 1 galinis ratas stabdo lygininant tu kitu ratu.

keisti galima ABS bloka, tada  stabdymo jegos paskirstymo reguliatoriu ir
dar eile detaliu...

"ciadabakas"  wrote in message news:1370839831.358472@proxy.kada.lan...

Jei skaitot, gal padės:

http://alflash.com.ua/toyota.htm