Tema: Re: Mondeo MK1 salono ventiliatorius
Autorius: Ginthus
Data: 2011-04-27 08:18:30
pritariu, i reostatus nepanasu. bet trumpinimas tiesiogiai tai man toks barbariskas metodas.
buvo analogiska padetis. priezastis - susvilusi fiske prie reguliavimo rankeneles. gavau nebrangiai visa rankeneliu panele su nukarpytais laidais ir sukeiciau vietomis. parduotuveje kainu gali net neklausti - kosmosas.