Tema: Re: REQ: Vln perrasyt kasete (didele, VHS) i DVD/CD
Autorius: cD-r0m
Data: 2014-11-17 22:00:46
Man atsakymas? :) Aš kartais bandau susideliot ekvivalentą - paskambini
į maisto parduotuvės administraciją (iki/rimi kokią) kur nors netoli
namų ir sakai, gal atneškit man batono, kas nors gi garantuotai po darbo
pro mane eisit :) nekalbu apie LB, tiesiog kartais būna klientai panašiu
požiūrių skambina, kurie dar "spekuliantų" laikais gyvena ir kapitalizmo
būdo nesupranta.

O šiaip, aš klientam pristaytmo paslaugą siūlau - Vilniuje (kur nėr
išbraukto balto ženklo) - 20Lt, toliau, pagal susitarimą.