Tema: Re: REQ: Vln perrasyt kasete (didele, VHS) i DVD/CD
Autorius: cD-r0m
Data: 2014-11-17 21:54:57
Vat čia ir yra mano didžiausias stabdis, kad 8mm skanuoti ramiai
negaliu, nes tos juostos tiesiog byra į gabalus. Suklijavimai
miniatiūriniai ir nesilaiko, o tarybinės juostos perdžiuvusios - jei
sulipę du sluoksniai nuo suklijavimo "išvarvėjusio", atvyniojimo metu ne
atklijuoja, o ties ta vieta nulūžta juosta. Atitinkamai ir juostos
transportas skaneryje turi dirbti atsargiai.

Suklijavimus bet kokiu atveju prieš skanavimą perklijuot reik.

Realtime aš pasiekt ir nesitikiu, ypač prie 2.5k 4:3, bet kadangi
sistema turi seriją fail-safe ir šiaip gana stabiliai eina, tai galiu
palikt nakčiai ir pamiršt. Čia apie 16mm kalbu.