Tema: Re: Radijas
Autorius: Evaldas
Data: 2011-10-16 18:17:50
Sunku man ka nors komentuoti nieko nematant, o ir Aubi as mintinai
nepazistu. (kaltas)
Ka reiskia "nusukau uodega nafig", kas ta uodega ? Tas strypas kuris turetu
bangas gaudyti ? Ir ji nusukus pagereja ?
Mistika.
Zodziu tikrink viska, kabelius, kontaktus stiprintuva, beje ar ateina iki jo
maitinimas is radijos ?
Multimetra turi ?