Tema: Re: dyyydelis kondensatorius
Autorius: Anfora
Data: 2011-10-14 10:19:19
jo, norejau kadaise sau susidet stiprus, subus ir pan., ale paskum masina
pakeiciau, taip guli daba ir dulkes renka: stipras naujas, subas naujas ir
kondikas naujas, beigi komponentai siek tiek pagroti... tai jei nedega,
savaitgali pafotkinsiu kondika ir 1ieni duosiu info, o jei dega, rasyk i
privata kontaktus, grizes namo, paziuresiu ir paskambesiu.