Tema: Re: Pakonsultuokit del aparaturos...
Autorius: kurikai
Data: 2011-08-06 01:35:22
Viska parduok, nusipirk normalu maga, tarkim Pioneer 77, JVC 99, Alpine CDA
9812, 9815.
Stipriu:
http://forumas.i-klubas.lt/showthread.php?t=11968

Pasiruosk duris(bitumas+faneriniai ziedai)
Na, ir garsiakalbiai, tarkim Visaton BG20+FRS8(8om)
Pazaisi stipriaus filtrais, matysi, kaip geriau juos atskirt, turetu but
tarp 500Hz ir 1500Hz.