Tema: Re: Pioneer DEH-7300BT ir shuffle (random play)
Autorius: rr
Data: 2011-07-13 10:44:56
"Tony @ work" <tony@tiltastrinti.lt> wrote in message
news:ivj9m0$su7$1@trimpas.omnitel.net...
> iPODas daro taip kaip nori uzklausejas, jei uzdetas randomas. manau jie
> labiau ishsiaiskine juseriu poreikius.

Gali but, bet kiek anksciau turejau magu, tame tarpe ir pioneer, jie irgi
dare shuffle darant next track (jei uzdeta random aisku).

Beje dar vienas klausimas kuris jau daug metu neduoda man ramybes:
Kodel automobiliniuose maguose, net auksciausios klases bet kokio gamintojo
nera funkcijos "PROGRAM MODE" ar panasiai vadinasi, kas reiskia, kad gali
nustatyti kokia tvarka gros kuriniai PVZ.: nustatau 3,5,8,1,6 ir man tokia
tvarka groja trackus. sita funkcija turi net patys pigiausi kinietiski cd
buitiniai grotuvai, KODEL neturi nei vienas automobilinis grotuvas?