Tema: Re: auto multimedia
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-03-19 16:49:36
"Geris" <aglinskas@kul.lt> wrote in message
news:iluuv2$2e4$1@trimpas.omnitel.net...
> koks skirtumas vogta ar ne vogta

Skirtumas didelis. Jei niekas nepirktu vogtos, tai niekas ir nevogtu. Del
tokiu, kaip ponas ("koks skirtumas") ir klesti vagys....  ir masina baisu
palikti ...

 is kur jus zinot kad vogta skelbimuose
> pilna ju yra...
    Ir is kur idomu atsiranda nauji metu kitu senumo modeliai kelis kartus
pigiau nei parduotuveje, kaip manai? Manai, yra daug zmoniu, kurie nusiperka
nauja iranga, ja isimontuoja i auto, o po pusmecio pardavineja kelis kartus
pigiau ??? Jei nusipirktum nauja, pats po pusmecio pardavinetum kelis kartus
pigiau??
Audrius K.
P.S. Ir nereikia pasaku, kad ten, kazkurtai, vokietijoje (norvegijoje ... )
ismeta apynauja iranga...

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5967 (20110318) __________

http://www.eset.com