Tema: Re: Bulkos kaina metalo laužui?
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-04-03 21:14:05
Sako, kad pats nurodytum dėl to pačio kaip ir čia nieks nenori siūlyt
kainų - bijo, kad pasiūlys daugiau nei tau reikia.. O vat imsi ir
pasiūlysi už 50€ ir bus sėkmingai apgavę :) Šiaip sakyčiau kokį 100€ už
metalą gautum, bet kadangi jie suka ratais apie kainą, tai gali ir 150€
į rankas pasiprašyt, pasiūs nx, pasiderės ir paims, vistiek bus ten
dalių kurias parduos. Prieš porą metų sukriošusį daužtą fiat punto 92
metų už 650Lt paėmė po to kai iš jo dar nurinkau pats kelias dalis kol
skelbimas gulėjo.

O šiaip praskambink per kelis kurie audi dalim užsiima ir sužinosi kiek
kas nors pasiūlys.