Tema: Re: Audi A6 / A4 allroud
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-05-03 11:50:57
On Fri, 1 May 2015 15:01:21 +0200, md <md@myapple.com> wrote:

>Vadinasi, A4 galinė sedynė skirta numesti rankinukui, taip?

Xzn kam ji ten skirta. Ji tiesiog yra. Galima net atsisėst jei nesi
labai storas ar ilgas.

>Buvau imetes rolika kur vokiskas autobildas pezdavojosi is A4, kad ji
>anksciausia tarp kolegu. Geda ir tiek.

Kam gėda o kam tiesiog px. Kam reikia vietos gali rinktis pascatą.

>Tai mes apie manta ar apie zmones? Pradziai reiketu sutalpinti bent 4
>zmones, o paskui galima galvoti apie ju manta - 4 didelius lagaminus. I
>A6 tie cemodanai netelpa (isbandyta praktiskai).

A6 tokiam scenarijui neskirta.

>Bet... atsirado zodis "sportiskas"! O kas gi ten sportisko? A4 kazkiek
>arciau zemes, kas ten dar tokio sportisko? aptakumas? eee, taigi
>marketingas!

Be abejo. Žmonės nori "sportiško" silueto, žmonės gauna sportišką
siluetą. Niekas su jom sportuot nesiruošia.

>suvus as suprantu, tu nebuvai kaune ir nematei kokie ten keliai.

Nuo kurių SUV'ai lygiai taip pat kenčia kaip ir eilinės lengvosios.

Dėl to galima labai ilgai diskutuot.

--
kthxbai.