Tema: Re: Audi A6 / A4 allroud
Autorius: md
Data: 2015-05-01 16:01:14
On 30/04/15 13:40, Invertuota panda wrote:

> Iš kur ištraukei kad gali? Niekas tau to nežadėjo, nei dabar nei
> anksčiau.

Vadinasi, A4 galinė sedynė skirta numesti rankinukui, taip?

> Bulkos gale taip pat ankšta.

Negaliu nesutikti. Karta vaziavau 100km bulkos gale skaiciuodamas
kilometru stulpelius...

> Kaip beje ir pas bendraklasius, tarkim bnv3 galas irgi tradiciškai ankštas.

Buvau imetes rolika kur vokiskas autobildas pezdavojosi is A4, kad ji
anksciausia tarp kolegu. Geda ir tiek.

> Visiškai teisingai. Kam norisi keturdurio kupo, tie perka a5 ar a7, o
> kam reikia "sportiško universalo" pavidalo kebulo, tiem yra a4 ar a6.
> Nei vienas iš jų neskirtas vežiot kalnus mantos, tiesiog universalai
> dabar madingi.

Tai mes apie manta ar apie zmones? Pradziai reiketu sutalpinti bent 4
zmones, o paskui galima galvoti apie ju manta - 4 didelius lagaminus. I
A6 tie cemodanai netelpa (isbandyta praktiskai).

Bet... atsirado zodis "sportiskas"! O kas gi ten sportisko? A4 kazkiek
arciau zemes, kas ten dar tokio sportisko? aptakumas? eee, taigi
marketingas!

> Lygiai kaip ir suvai. Jie irgi neskirti maltis po mėšlą, tiesiog tokia
> mada ir tiek.

suvus as suprantu, tu nebuvai kaune ir nematei kokie ten keliai.

> Kur parašyta kad turi?

gal del to, kad tai yra elementarus dalykai.