Tema: Re: Audi A6 / A4 allroud
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-04-30 13:40:18
On Wed, 29 Apr 2015 17:54:44 +0200, md <md@myapple.com> wrote:

>na gerai, tarkime pirkdamas 4/5 duru A4 as galiu teisetai tiketis, kad
>automobilyje komfortiskai vaziuos bent 4 suauge zmones. Arba 2 suauge +

Iš kur ištraukei kad gali? Niekas tau to nežadėjo, nei dabar nei
anksčiau. Bulkos gale taip pat ankšta.
Kaip beje ir pas bendraklasius, tarkim bnv3 galas irgi tradiciškai
ankštas.

>vaikai su kedutemis. Iseina, kad ne! Negaliu! (such attitude constitutes
>a breach of faith!) Jeigu as buciau norejes 4-door-coupe, as buciau
>pirkes A5! Velgi, kam tada dirbtinai sumazinti bagazine, jeigu nuo to
>galines sedynes netampa komfortiskesnes. Galine sedyne - imitacija,
>bagazine - imitacija, bagazines dangtis - sudo kruva.

Visiškai teisingai. Kam norisi keturdurio kupo, tie perka a5 ar a7, o
kam reikia "sportiško universalo" pavidalo kebulo, tiem yra a4 ar a6.
Nei vienas iš jų neskirtas vežiot kalnus mantos, tiesiog universalai
dabar madingi.

Lygiai kaip ir suvai. Jie irgi neskirti maltis po mėšlą, tiesiog
tokia mada ir tiek.

>Buvo paminetas zodis "premium". Ar premiume by default neturi buti oro
>deflektorius i gala, ar bagazineje atidarius tuos kvailus soninius
>dangcius turi matytis nepridengtos skardos??? ir t.t. ir t.p.

Kur parašyta kad turi?

--
kthxbai.