Tema: Re: Audi A6 / A4 allroud
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-04-29 15:25:07
On Wed, 29 Apr 2015 12:26:43 +0200, md <md@myapple.com> wrote:

>tipo "audi lifestyle"? kad nera tokios savokos.

Įsivaizduok - taip. Gal ir ne lietuvos kaime,  bet daugelyje kitų

>"bmw driver", "bmw lane", "bmw style" suprasciau.
>o audi? jinai visada buvo kazkokia pasimetusi, issibarsciusi.

O audi klientų akyse lygiai taip pat. Kitaip jų už bnv kainą niekas
nepirktų.
Įsivaizduok kokį ford mondeo už A4 kainą, įdomu kiek parduotum :) O
juk super talpi :)

>"vorsprung durch technik" irgi nieko nesako apie gyvenimo buda, tik apie
>kazkoki mistini technologini pranasuma.
>
>taip, ekstros brangios, bet ar jos kazkuo isskirtines, ar tiesiog budas
>papildomai uzkelti kaina. Paprastai iki tu dalyku kur gali dziaugtis,

Jei jos nebūtų "to vertos" tai niekas jų ir nepirktų.

>kad pas kaimyna nera nedaeinama, nes ten ir elementarus dalykai kurie
>yra kokiam nors vos_ne_baziniame_pasate - ekstros.

Ir? Mane tai domina galutinė norimos koNplektacijos automobilio
kaina. O ar tai bazinė ar extra - totalei px.

--
kthxbai.