Tema: Re: variklio problemsai 2.5tdi
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-04-29 14:56:59
neįsivaizduoju. Aš su pasatu, jei nuleki iki klaipėdos normaliu tempu,
turba kaip nauja vaikšto :).

Aš kaip įsivaizduoju, tai ten labai nedaug to tepalo reikia, jei
sunkiasi link karštos pusės, maišosi jis su suodžiais, koksuojasi ir
limpa viskas. Na gal turi kitokių minčių, aš daugiau nieko nesugalvoju :).