Ten ne tik ventiliacija kalta. Kiek is nuogirdu girdejau, vag'o algoritmas mazdaug toks - jei kreipiasi del tepalo valgymo, jam keicia karterio ventiliacija voztuva I naujesnio modelio, dar kazka. Jei problema lieka - tada keiciamas tepalas (ar pildoma iki normos), po 1kkm vel atvaziuojat. matuojama kiek liko - jei suvartota daugiau nei 0.5l, tada keiciama ziedai ar kazkas link to. Reikalas pafiksintas apie ~2012m "Dainiushas" parašė naujienų news:mhnn79$jk7$2@trimpas.omnitel.net... o 2.0tfsi nesutvarkė, buvo ten kažkokie atšaukimai apie karterio ventiliacijos sistemą? On 4/28/2015 12:00 PM, Arj wrote: > 2.0 TFSI problemos su tepalu jei vazinejama kamsciuose. > Jei trasoj - viskas su jais zjb. > O be to taciau nuo 2008 pradejo gaminti 3.0 TFSI - tas problemu su > tepalu neturi, ejo tik automatais/quatro, valina. > Jei psichologiskai vidutines sanaudos ~10l/100km nebaisu, pasvarstyciau > kaip varianta. > > > > "Dainiushas" parašė naujienų news:mhm48k$iv$1@trimpas.omnitel.net... > > nu tai elekros, orinės pakabos, trilitrEJ TDI ir kiti seno premiumo > "džiaugsmai" :) > > Jei užtenka dydžio, IMHO žiūrėčiau naujesnę A4 dvilitrę TDI. Bet tų > automatų nėra. Jei reikia automato, jaučiu net 2.0TFSI būtų prasmingiau > nei trilitris TėDėY. Bet pas tuo su tepalo ryjimu lyg yra niuansų. Nu > žopa vienu žodžiu. > > > On 2015.04.27 17:16, Pjero wrote: >> nuo 2006 >> >> On 2015-04-27 13:19, Kurmis wrote: >>> nu o kuriu metu cia domina? >>> >>> "Pjero" <TRINTIokeanas.lt@hotmail.com> wrote in message >>> news:mhkol4$72o$1@trimpas.omnitel.net... >>>> reikia žinoti visas paslaptis apie jas ;) >>>> >>>> visas visas :D >>> >