Tema: Re: Audi A6 / A4 allroud
Autorius: spakainas
Data: 2015-04-28 13:44:42
E60 juntamai aukštesnis. Su troike pietaut kai varom, tai dugnu kliūnam
dažnai (įvažiavimas į kiemą duobėtas), su petaku nekliūnam. Gal kad gale
pneumatika ir dasipučia pats kiek reikia. Bet pvz prie standartinio
bordiūro priekiu galiu privažiuot arti - buferis nekliūna, troikė
kliūna, avensis irgi kliūdavo.