Tema: Re: Audi A6 / A4 allroud
Autorius: spakainas
Data: 2015-04-28 10:02:14
Apie A4 irgi galvojau, bet allroad'ą, ne paprastą. Realiai gyvai
pamačius praėjo noras - gale sėdintiems vietos labai kūdai ir bagažinės
dydis kaip kokio hedžbeko. Na ir centrinėj konsolėj mygtukai tokie bbž,
nuotraukose gražiau atrodo, ten kažkaip jie mėgsta atsilupinėt ar kažkas
panašaus, gumuoti tokie. Paprasta A4 tai žema baisiai.
Jei A6 - tai 4x4 su 2.0 tdi juk negamino. Reik 3.0 TDI žiūrėt. Nu
pasikeisi tas grandines ir bus ramu, manau mažiausiai reik galvą sukt
dėl to, svarbu kad pats auto patiktų.

Aš E61 pasirinkau - kol kas džiugina visapusiškai. Kaip bus toliau, matysim.