Tema: Re: Audi A6 / A4 allroud
Autorius: Dainiushas
Data: 2015-04-27 23:18:19
na kad dvilitris jei 125kW, tai nu važiuoja kažkiek.

kas link 2.5, man atrodo, kai trilitriai sulauks jų amžiaus, tai bus dar
ne tiek reikalų su jais :). Draugelis dusupuse turi, rida berods jau
link 400kkm, tai pakeista velenėliai ir purkštukas su laidu, tai gal ten
kažkiek virš 1k€ sumoj. Na dižai nepigu, bet tai laiko ilgiau nei kai
kada trilitrio lenciūgai. O dar pas trilitrį visi CR džiaugsmai....