na kad dvilitris jei 125kW, tai nu važiuoja kažkiek. kas link 2.5, man atrodo, kai trilitriai sulauks jų amžiaus, tai bus dar ne tiek reikalų su jais :). Draugelis dusupuse turi, rida berods jau link 400kkm, tai pakeista velenėliai ir purkštukas su laidu, tai gal ten kažkiek virš 1k€ sumoj. Na dižai nepigu, bet tai laiko ilgiau nei kai kada trilitrio lenciūgai. O dar pas trilitrį visi CR džiaugsmai.... On 2015.04.27 23:11, Kurmis wrote: > kuriant reiktu klausyti ar nesubarska grandine. jei jau girdi > barskejima, 1k EU tavo piniginej jau nebegules. > patys varikliai nera tokie liudni kaip pries tai buve 2.5 apraizgyti > legendomis apie byrejima. > bet tikrai nesirinkciau dyzelio. nebent 2.0 CR motoru, bet ten irgi yra > silpnu vietu. > plius universalui sitas motoras beveik ant ribos, tai nevisiem tiks > "trauka". > Gal Dainiushas daugiau faktu padelios ant stalo. > > "Pjero" <TRINTIokeanas.lt@hotmail.com> parašė naujienų > news:mhm4g6$mt$1@trimpas.omnitel.net... >> o kaip TDI 2,7 ir 3.0 motorai ? >> >> On 2015-04-27 22:56, Dainiushas wrote: >>> nu tai elekros, orinės pakabos, trilitrEJ TDI ir kiti seno premiumo >>> "džiaugsmai" :) >>> >>> Jei užtenka dydžio, IMHO žiūrėčiau naujesnę A4 dvilitrę TDI. Bet tų >>> automatų nėra. Jei reikia automato, jaučiu net 2.0TFSI būtų prasmingiau >>> nei trilitris TėDėY. Bet pas tuo su tepalo ryjimu lyg yra niuansų. Nu >>> žopa vienu žodžiu. >>> >>> >>> On 2015.04.27 17:16, Pjero wrote: >>>> nuo 2006 >>>> >>>> On 2015-04-27 13:19, Kurmis wrote: >>>>> nu o kuriu metu cia domina? >>>>> >>>>> "Pjero" <TRINTIokeanas.lt@hotmail.com> wrote in message >>>>> news:mhkol4$72o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> reikia žinoti visas paslaptis apie jas ;) >>>>>> >>>>>> visas visas :D >>>>> >>> >