Tema: Re: audi a6 c5 2.5 tdi nuo 2002m. Ka galit papasakot apie se auto kokie minusai?
Autorius: Kurmis
Data: 2015-03-27 23:30:00
priekiniu sparnu arkos, jei dar neperdazytos, ruoskis. kempineles privaloma
is po posparniu ismesti.
buferis 2x brangesnis uz senesni, iki 2002 metu, bet geriau ziurisi.
salono mygtukai suknistai greit devisi, pagrinde sviesu ir klimos mygtukams
tas galioja.
i tu metu kebulus dejo 114kw, 120kw ir kaip kur 132 atnaujintus motorus.
paskutinis labiausiai vykes, bet visvien ligu kapselis.
turginiai labai myli sitas audines, nes vien katalikai atnesa 200Euru, o
tauta perka geriau nei 98-2001 laidos modelius.
nuo 2002 praktiskai visos turi ESP ir pilna airbagu komplekta. su 2.5
komplektuojami kebulai turi daugiau navarotu, tai gali rasti ir liuka ir
tamsejancius veidrodzius, uzverciamus soninius veidrodzius, kablys buna 80%
visu masinu, odinis salona irgi neretai randamas. pagal uzsakovu gyvenama
vieta buna sildomu sedyniu variacijos: tik priekines ar ir galines. esu
mates vaikams skirtas galines sedynes bagazineje ir pakeliamus "pasikniukus"
galiniu sedyniu sedimojoje dalyje.
webastos, xenonai ir autopilotai ir sedynes su atmintimi, buna prie
papildomos komplektacijos, tai ir sutinkami nevisada.
man asmeniskai vis dazniau tenka ciupineti sita modeli, tai pastebejau kad
varikliai maziau nuvaryti nei 110kw. betkuriuo atveju as visus tuos 2.5
trenkiu is kebulo laukan.

Kurmis

"Rimvydas Saulis" <kazkas@someone.com> parašė naujienų