tai nu jo, bet 65/35 tai ne tas pats kaip 55/45. Plius pasato priekis kabo prieš ratus. Vienu žodžiu, kaip tu ir sakai, nėra apie ką diskutuot, FWD sux On 2015.03.16 10:30, Invertuota panda wrote: > On Mon, 16 Mar 2015 08:14:16 +0100, spakainas <spakainas@mail.ru> wrote: >> Tai kad apie skirtingus dalykus kalbam. Aš apie priekio sunkumą >> apskritai, o ne vairo jautrumą. > > Tai kad nėr sunkus tas priekis, šitie laikai jau senai praėjo. > > Pvz konkrečiai to pascato priekis nuo subinės skiriasi visai nedaug > (nuo/iki): > Priekis 1080/1130kg > Galas 1040/1090kg. > > Žodžiu nėra apie ką diskutuot, parenkant pakabą visa šita lengvai > koNpenTSuojama. Pas ta patį bnv nedidelė opTSija gali radikaliai pakeist > svorio pasiskirstymas, pvz kokios nors atlenkiamos sėdynės gale užmeta > 80kg. > Arba tarkim I4 manualo masė gerokai skiriasi nuo I6 automato. O jei dar > skirtingi ratai priekis galas... >