Tema: Re: A4 B7 2.0 TDI - kokios b
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-03-10 22:26:23
On Tue, 10 Mar 2015 15:58:56 +0200, spakainas wrote:

> Aš irgi taip galvojau, kol buvau tik iš nuotraukų matęs. Gyvai
> atsisėdus, jei dar koks M paketas - visai ten viskas gerai, medžiagos
> visumoj kokybiškesnės nei pasate. Na arba aš neobjektyvus ;]

Cia tipo apie e60, masina is visai kitos kainu kategorijos, t.y.
vidutiniskai turbut 50% brangesne? Butu labai juokinga, jei medziagos
butu prastesnes nei pascate :)
Na bet man ji negrazi. F1x jau vel gerai, bet 5er man pats savaime
nereikalingas, ner cia kur jo parkuot.

> Na aš bandžiau poros metų senumo su pilnu faršu, naujas ~150k kainavo.
> Nepatiko. Paimajus užbliautas smagiau važiuoja visom prasmėm.
> O šiaip tai px, svarbu kad pačiam patinka tai ir puiku. Viskas ten pusė
> to paties tam pasate, mano subjektyvi nuomonė gali visiškai nieko
> nereikšt iš principo.

As cia is tos pozicijos, kad "ner ka pirkt". Pas bnv vis tos
nesibaigiancios problemos su varinkeliais ir rizika su dezem beigi esu
priverstas pirkt ir islaikyt tai ko man nereikia. Man seip visai pakaktu
apie 150kW su salyga, kad juos gamina I6. Ale kad sukos nebedaro. Bent uz
tai dekui, kad pagaliau vel galima paziuret ir atsisest vidun be barf
bag'o. Va taip ir gaunasi.

O seip paziuresim, gal situacija po 5 metų privers pirkt koki hibrida ar
dar ka nors.

--
kthxbai.