Tema: Re: A4 B7 2.0 TDI - kokios bėdos?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-03-09 17:10:41
On Mon, 9 Mar 2015 14:16:17 +0100, spakainas <spakainas@mail.ru> wrote:
>Nu tai čia kaip kam. Pasatas šiaip irgi negražuolis. T.y. iš išorės gal
>kiek geriau, bet viduj tai toks liūdesiukas, lyginant su e60.

Man pas paimajo saloną pernelyg daug bengliško amerikonizmo. Visas
toks plokščias, teliko dar įdėt kačiargą beigi bendrą sofą. O
pascatas visai nieko, iki 2009 pavasario nepatiko skydelis, po to
padare net visai gražų.
Iš didžiausių ergonomikos prakolų - navi touchskrynas. Ir tai kad
neradau kaip užčiaupt radiją neišjungiant viso navi. Teko vis sukiot
garsą ant 0.

>skirtumo vairavime. Elementariai sunkus priekis ir be fazės valdymas to
>pasato. Kaip tajota kokia praktiškai, nu gal čiut geriau. Vairas
>dirbtinai užjautrintas, tipo nuo to jis kažkuo geresnis pasidaro.

Tai kad bent jau tam kur vairavau nieko neužjautrinta. Mano bnv
sakyčiau lengviau sukiojasi, padangos pas bnv 205, pas aną pascatą
pradžioj 235, vėliau 205. Vairuojasi tikrai neblogai.
Bnv beje tvarkingas, važinėju su juo nuo 60tkm ridos.

--
kthxbai.