Tema: Re: A4 B7 2.0 TDI - kokios bėdos?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-03-09 14:42:35
On Mon, 9 Mar 2015 08:10:06 +0100, spakainas <spakainas@mail.ru> wrote:
>Kaip tai mažai i6?

Taip ir mažai, kad jei jamt F3x tai belieka rinktis tarp 335i arba
330d traktoriaus. O šitų topinių išleista gal tik koks 1% viso 3er
tiražo.

>Ar nebus čia tos problemos tik dėl "lietuviškos" ridos? Patys automatai
>iš principo taigi labai OK, kaip suprantu. Tikrai vokiečiai benvam
>tepalų nekeičia :/ ? Kita vertus, juk niekas nedraudžia paimt iki 100k
>rida ir pradėt eksploatuot kaip priklauso ;]

Niekas, tik jei keitimas nenumatytas tai gali trūkt kokio nuleidimo
varžto ar pan hemarojus.

Kas dėl keitimo, tai lyzingo tenderių vardan anie automato tepalus
paskelbė "lifetime", nors tai tos pačios ZF dėžės kuriom kitur
priklauso keist ATF kas 60kkm.Kadangi "lifetime" bnv reiškia kokie
8metai/150tkm, tai truputį mėšlas.
Kol kas negirdėjau, kad sita politika būtų atšaukta.
Mersas irgi buvo pradėjęs, bet po 5 metų vėl atšaukė ir atgal į vietą
grąžino varžtą.

Jei pirkčiau, tai vėl medžiočiau 5metų su apie 50-80tkm. Bet tokie
dabar vaikšto po 25keur, kai pascatai uz pusę to.

>Ne nu 4 kaušai tai jo, nekažką. O tas "opcijos gerai veikia", tai toks
>po klaustuku žinok, man tai susidaro toks įspūdis, kad naujesniuose
>kašikuose tos opcijos kuo toliau tuo mažiau naudingos. T.y. pas seną bmw

Dėl pascato gali būt ramus, vag'as žino kaip padaryt veikiančias
opTSijas. Čia tarp kitko susukau netoli šTŪkės km su tuo pascatu,
viskas veikia zjbs, nei ką ne blogiau nei pas audi (gi tos pačios
dalys) ar 3er bnv. Salono medžiagos irgi ok, vairuojasi irgi okei.

>jos yra realiai naudojamos, kai pas naują vw - po klaustuku. Kaip tu
>įsivaizduoji praktikoj automatinio įsiparkavimo funkciją? Čia turbūt
>nebent zylėm parodyt kad yra tokia fyčera, nes pats vistiek greičiau
>įsiparkuosi. O vat koks nors headup display - labai netgi neblogas ir
>tikrai naudojamas sprendimas. Nu ir panašiai - ką tu rasi naudojamo
>naujam vw, ko nebus senam pajimajuj, jau nekalbant apie naujesnius?
>Audi panaši situacija - reik žiūrėt į V6 quattro, nes kitaip tai tas
>pats vw, su atsilupinėjančiom gumuotom knoBkėm ir fwd trūkumais.

Tai kad nieks nesilaupo. Pas bmw beje pasitaiko :)

--
kthxbai.