Tema: Re: A4 B7 2.0 TDI - kokios bėdos?
Autorius: spakainas
Data: 2015-03-09 09:11:43
> Kas del vw, tai jei bnv ir toliau varys tokia politika kaip dabar, tai
> netgi gali ir nutikt. Bo dabar norint padoraus varinkelio (I6) jau reikia
> jamt min 330, kuriu ir mazai ir (del to) brangios ir daugiausia su
> automatais. Kuriems velgi nekeiciami tepalai, nors mersas pvz jau senai
> atsitokejo. O dar visos tos bedeles su bnv varinkeliais. Kitaip tariant
> ner ka jamt.

Kaip tai mažai i6?
Ar nebus čia tos problemos tik dėl "lietuviškos" ridos? Patys automatai
iš principo taigi labai OK, kaip suprantu. Tikrai vokiečiai benvam
tepalų nekeičia :/ ? Kita vertus, juk niekas nedraudžia paimt iki 100k
rida ir pradėt eksploatuot kaip priklauso ;]

> O jei jamt 4 kausus ir/ar (neduokdie) traktoriu, tai man patampa totalei
> px. Is priekines kaires sedynes poziciju expyriencas ganetinai panasus.
> Tas pascatas visai gerai vairuojasi, opciju irgi galima susirast reikiamu
> ir kas svarbiausia - jos gerai veikia. Na arba audi.

Ne nu 4 kaušai tai jo, nekažką. O tas "opcijos gerai veikia", tai toks
po klaustuku žinok, man tai susidaro toks įspūdis, kad naujesniuose
kašikuose tos opcijos kuo toliau tuo mažiau naudingos. T.y. pas seną bmw
jos yra realiai naudojamos, kai pas naują vw - po klaustuku. Kaip tu
įsivaizduoji praktikoj automatinio įsiparkavimo funkciją? Čia turbūt
nebent zylėm parodyt kad yra tokia fyčera, nes pats vistiek greičiau
įsiparkuosi. O vat koks nors headup display - labai netgi neblogas ir
tikrai naudojamas sprendimas. Nu ir panašiai - ką tu rasi naudojamo
naujam vw, ko nebus senam pajimajuj, jau nekalbant apie naujesnius?
Audi panaši situacija - reik žiūrėt į V6 quattro, nes kitaip tai tas
pats vw, su atsilupinėjančiom gumuotom knoBkėm ir fwd trūkumais.

> Man seip pakaktu ir bnv1, bet kad ju dizainas toks veugt. Mk1 toks
> globaliai apsmukes, mk2 po priekinem farom pjankes maishai....

O F30 nepatinka? Man tai jis daugiau nei OK žiūrisi. Nors E92 tai irgi
čiodkas (90 ir juo labiau 91 - fuikaka).