Tema: Re: A4 B7 2.0 TDI - kokios b
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-03-09 08:36:49
On Mon, 09 Mar 2015 06:25:30 +0200, spakainas wrote:

> Nu čia viskas aišku gražu ir t.t. Bet galima paklaust, kaip tu čia
> sugalvojai nuo normalaus automobilio prie vw persėst? Ar čia ne tu tą
> pasatą vadeliosi?

Ne as. As savo bnv suremontavau subine ir vazinesiu dar bent kokius 5
metus.

Kas del vw, tai jei bnv ir toliau varys tokia politika kaip dabar, tai
netgi gali ir nutikt. Bo dabar norint padoraus varinkelio (I6) jau reikia
jamt min 330, kuriu ir mazai ir (del to) brangios ir daugiausia su
automatais. Kuriems velgi nekeiciami tepalai, nors mersas pvz jau senai
atsitokejo. O dar visos tos bedeles su bnv varinkeliais. Kitaip tariant
ner ka jamt.

O jei jamt 4 kausus ir/ar (neduokdie) traktoriu, tai man patampa totalei
px. Is priekines kaires sedynes poziciju expyriencas ganetinai panasus.
Tas pascatas visai gerai vairuojasi, opciju irgi galima susirast reikiamu
ir kas svarbiausia - jos gerai veikia. Na arba audi.

Man seip pakaktu ir bnv1, bet kad ju dizainas toks veugt. Mk1 toks
globaliai apsmukes, mk2 po priekinem farom pjankes maishai....

--
kthxbai.