Tema: Re: A4 B7 2.0 TDI - kokios b
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-03-09 00:49:55
On Mon, 09 Mar 2015 00:23:19 +0200, md wrote:

> Siaip as mates ir "lietuvisku" pasatu su didelem galvom. Tiesa ju buvo
> nedaug ir, aisku jie visi buvo su kasko, bet visvien parkes - vaziuok,
> registruok, keisk stikla ir t.t. Kad diena luptu maga tai negirdejau,
> bet as visvien maga turbut pasikeisciau. Apie uzdangalus tai pamirsk -
> nerimta.

Kodel? Esu mates tokiu karuciu su isimta originalia 2DIN radija ir ideta
paprasta beigi lentyna ar seip uzdangalu po apacia. Toki feika nesunku
padaryt, galima iseinant pamaut ant RNS510 ir tiek.

Beje, kasko sitiems lietuvoje reikia ar nebutina?

> Taigi, eksperimentinis gaminys, iseina. Paziurejau mobile.de -
> parduodami 43 dyzeliniai '10 metu pasatai 105kW (!!!) su euro6. Viso
> 1322 tdi.

Per visa koncerna su adblue dare keleta visokiu varikliu variantu, turbut
dazniau pas visokias audi.
O seip tai jokiu parkiu, 17l bakelio tipo sociai tarp eilinio
aptarnavimo. Net ir originalas is vaistines kainuoja gal 20-30eur,
papildo keisdami tepalus.

> Arba 215. Kurios nesilaptuoja tai fig znajet. Gal rasi ka nors

215 truputi tokia egzotika.

> apciuopiamo vokieciu forumuose, nes musu VW dileriai nei vienas neturi
> sprendimo, nors problema zino puikiai. As pravaziavau su P7 40kkm ir
> teko ismesti, nors mesos dar buvo. Kiti irgi panasiai pravaziuoja. Dabar
> 10k su Conti Premium. Kolkas skrydis normalus :)

Matyt reiks bandyt su konti, as trinu ant bnv ir kol kas viskas liuks.

--
kthxbai.