Tema: Re: A4 B7 2.0 TDI - kokios b
Autorius: Invertuota panda
Data: 2015-03-08 23:06:30
On Sun, 08 Mar 2015 10:22:00 +0200, md wrote:

> Thumbs up! Tikrai manau, kad vienas geriausiu pasirinkimu, visom
> prasmem. Maga tai gal ir pasikeisciau jeigu bus laikoma nakti prie
> daugiabucio kazkuriame is LT didmiesciu. Del sventos ramybes.

Gyvens garaze. Klausimas tik kiek yra rizikos kad iskeliaus palikus
valandai kur mieste. Galima dar koki dangti pasidaryt kad uzdet ant
virsaus, tipo "nieko ner". Arba su pigios radijos snukiu. O, seip ideja :)

> AdBlue tai man naujiena, nors kazka maciau pakeverzota apie tai manuale,
> bet maniau, kad tai orientuota specialioms rinkoms kaip pvz.
> Kalifornijos. Kaip suprantu ten tas pats variklis 103kW, nes 105kW 2.0
> CR tai dejo i Aubi. Nesuvokiama kaip toje pacioje DE tuo paciu metu ta
> pati ir to paies galingumo varikli gali pardavineti tiek su myzalu, tiek
> be.

Kodel nesuvokiama? Adblue deka sitas varinkelis turi Euro6. Nors
teoriskai dar neprivaloma, bet va pvz tokiam TUV pasirode pakankamai
svarbu kad pajamtu, turbut visokie ten imyzhio klausimai.
O VW visai protinga padaryt nedideli pilotini projekta, kad jei kada
uzlauzh neatsigult snukiu i purva. Viena atsaukt 5000 masinu del myzhalu
nelaikymo ir visai kas kita 100x daugiau.

> Mano vadeliojamas irgi 2010, apie jokias rudeles nei minties nera. Labai
> atidziai rinkis padangas, nes gimtieji P7 mygom susilaiptuoja.

O kokios nesilaiptuoja? Originaliai buvo sumontuotos conti sportcontact,
235 R17. Pastarosios iskeliavo i marcias, del susilaiptavimo sunku ka
garantuotai pasakyt, nes matomai del disbalanso buvo sudroztos
"bangomis". Bet greiciausiai kad kartu ir laiptais.

Dabar vasarai reikes originaliu R16 ratlankiu ir 205 kalioshu.

--
kthxbai.