Tema: Re: A4 B7 2.0 TDI - kokios bėdos?
Autorius: md
Data: 2015-03-08 10:22:01
On 20/02/15 21:45, Invertuota panda wrote:

> Dabar pajamiau ex TUV priklausiusi pascata su kruvele extru :)
> 2010, 153tkm, 2.0 TDI su 105kW ir adblue myzaliuku. Nezinau kiek tai
> gerai ar blogai, speju lemejono kainuot neturi. Dazus pamatavau, visur
> vienodi. Uz 9.5k.
>
> Minusai tik didele navi ir xenonai, viena lietuvoj greit gali iseit i
> marcias, kitu myztukai kibirais laisto vandeni.

Thumbs up! Tikrai manau, kad vienas geriausiu pasirinkimu, visom
prasmem. Maga tai gal ir pasikeisciau jeigu bus laikoma nakti prie
daugiabucio kazkuriame is LT didmiesciu. Del sventos ramybes.

AdBlue tai man naujiena, nors kazka maciau pakeverzota apie tai manuale,
bet maniau, kad tai orientuota specialioms rinkoms kaip pvz.
Kalifornijos. Kaip suprantu ten tas pats variklis 103kW, nes 105kW 2.0
CR tai dejo i Aubi. Nesuvokiama kaip toje pacioje DE tuo paciu metu ta
pati ir to paies galingumo varikli gali pardavineti tiek su myzalu, tiek be.

Mano vadeliojamas irgi 2010, apie jokias rudeles nei minties nera. Labai
atidziai rinkis padangas, nes gimtieji P7 mygom susilaiptuoja.