kebulas tai labai nestipriai nuo B6 pajudejes. ten tik liustros ir sparnai su kapotu kitokie. aisku ir duru islinkimu skirtumu rasi ir t.t. is esmes mane nuviliantis salonas su greit nusitrinanciom knopackom ir baisiai ankstom sedynem. zinoma, tilpti galima, bet a6 smagiau visais poziuriais. kaimynas lakioja su B7, tai matoma tradicines sparnu kirmijimo ligos. dideliu investiciju nedaro, tiek kad dirzus ir tepalus pakeicia, bei kaladeles. taupus ir pakankamai patikimas modelis. vaziuokle aliumine, tik reik ne serpatreba det ir teisingai pastatyti. megsta stabdziu pusle praplysti, tai turetu pasimatyti stabdant ar laikant nuspausta pedala. buna per kietas stabdis ar po truputi nukritineja. dar sankabos ir smagracio barskenimas uzkuriant. bei visos nuo jo atsirandancios vibracijos. kas anot vieno motoristo, issivysto iki purkstuku pagreitintos mirties, nes nebeisgali purkstukai kompensuoti vibraciju. dar buna durnas gedimas su duru spynelem. sugeba nesviesti duru lempikes po kojom ir/ar nerodyti skydelyje kad durys pradarytos. ten konstrukciskai neteisingai uzprogramuotas gedimas. del vibraciju, spyneleje esantys fyskes kontaktai padaro "salta paike". bet kuriuo atveju, savo poniai ieskau tokio sedaninio modelio . nes tai dazniausia moterims patinkantis auto, del savo gabaritu. Kurmis "Invertuota panda" <padugne@home.lan> parašė naujienų news:mc552b$215$1@trimpas.omnitel.net... > > Aš čia atšokau nuo OOOO aktualijų, tai klausimas tautai: > > jei žiūrėt į taip maždaug 2006-2008 A4 su 2.0 TDI, kiek suprantu BPW/BRD > varinkėliais su realia rida taip maždaug tarp 150-200tkm: kokios > problemos ir kur žiūrėt? > > Kiek suprantu vis dar nekirmija. Multitronikų tema žinoma, nejamsiu. Kas > ten dar blogo? > > -- > kthxbai.