Tema: Re: A4 B7 2.0 TDI - kokios bėdos?
Autorius: Kurmis
Data: 2015-02-19 23:19:56
kebulas tai labai nestipriai nuo B6 pajudejes. ten tik liustros ir sparnai
su kapotu kitokie. aisku ir duru islinkimu skirtumu rasi ir t.t. is esmes
mane nuviliantis salonas su greit nusitrinanciom knopackom ir baisiai
ankstom sedynem. zinoma, tilpti galima, bet a6 smagiau visais poziuriais.
kaimynas lakioja su B7, tai matoma tradicines sparnu kirmijimo ligos.
dideliu investiciju nedaro, tiek kad dirzus ir tepalus pakeicia, bei
kaladeles.
taupus ir pakankamai patikimas modelis. vaziuokle aliumine, tik reik ne
serpatreba det ir teisingai pastatyti. megsta stabdziu pusle praplysti, tai
turetu pasimatyti stabdant ar laikant nuspausta pedala. buna per kietas
stabdis ar po truputi nukritineja. dar sankabos ir smagracio barskenimas
uzkuriant. bei visos nuo jo atsirandancios vibracijos. kas anot vieno
motoristo, issivysto iki purkstuku pagreitintos mirties, nes nebeisgali
purkstukai kompensuoti vibraciju. dar buna durnas gedimas su duru spynelem.
sugeba nesviesti duru lempikes po kojom ir/ar nerodyti skydelyje kad durys
pradarytos. ten konstrukciskai neteisingai uzprogramuotas gedimas. del
vibraciju, spyneleje esantys fyskes kontaktai padaro "salta paike".
bet kuriuo atveju, savo poniai ieskau tokio sedaninio modelio . nes tai
dazniausia moterims patinkantis auto, del savo gabaritu.
Kurmis