Tema: Re: a3 uzhshala dureles
Autorius: lpk
Data: 2015-01-06 14:02:54
Man A4 irgi panašu, užsidarius nesifiksuoja esant šalčiui.

Atsuktuvu pastumiu tą sukiojamą detalę iki galo, tada vieliniu kabliuku
patampau fiksatorių aukštyn-žemyn.

Priežastis, pagal mane, yra labai silpna fiksatoriaus spyruoklė,
nepajėgianti jo pakelti į viršutinę padėtį. Užtenka menko šerkšno ir
fiksatorius įstringa apačioje.

A.