Tema: Re: a3 uzhshala dureles
Autorius: Staska
Data: 2014-12-30 07:31:17
"MAXX" <maxx@crx.lt> wrote in message
news:m7ras7$s94$1@trimpas.omnitel.net...
> blet jau uzhpist pradejo, vasara visa spyna ishardzhiau, ishploviau,
> superduper silikoniniu axujienu tepelu ishtepliojau, dabar pastovejo
> savaite ir pyst, vairuotojo durys neatsidaro, keleivio atsidarius
> neuzhsidaro/nesifiksuoja, kol 15-20 min nekaitini ir i salona karshto oro
> neputi? kame shaknys? gal kas prasisprendes?

Nu man Passate budavo, kad atidarius duris jos neuzsidaro, t.y. uzdarytos
neuzsifiksuoja. Nusivarydavau i garaza, su pramoniniu fenu isdziovindavau,
pripusdavau elementaraus silikono (tipo kur masinos gumoms sutept) ir koki
menesi ramu budavo arba iki masinos plovimo. Po to tekdavo operacija
pakartot. Kas kur del ko ir pan. nesigilinau, tiesiog radau sau patogu
sprendima ir taip darydavau.